Εισαγωγή | Υπολογισμός Κυματισμού | Αποτελέσματα | Διάταξη Απόσβεσης
 

ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

Σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές για την ασφαλή φορτοεκφόρτωση επιβατικών-οχηματαγωγών πλοίων, η επιτρεπόμενη κυματική διαταραχή δεν πρέπει να ξεπερνάει το 1.0 μέτρο περίπου.

 

Μεγένθυση
Διάταξη Απόσβεσης Κυματισμού
Μεγένθυση
Εσωτερικές Οπές
Η διάταξη απόσβεσης και ανάκλασης των κυματισμών που προκρίθηκε τελικά αποτελούνταν από κυψελωτά κιβώτια με 8 κυψέλες (4 έμπροσθεν και 4 όπισθεν), με έξι (6) κυκλικές οπές σε κάθε επρόσθια κυψέλη διαμέτρου 1.00μ. τοποθετημένες σε τρεις σειρές των δύο από τις οποίες η πρώτη σειρά θα λειτουργεί ως έξαλη ενώ οι άλλες δύο ως ύφαλες (πάντα ως προς τη Μ.Σ.Θ.). Αντίστοιχα στα έμπροσθεν εσωτερικά τοιχώματα τοποθετούνται με όμοιo τρόπο οπές διαμέτρου 0.80μ

Η προτεινόμενη διάταξη απόσβεσης εμφανίζει συντελεστή ανάκλασης 0.40. και εμφανίζει μικρά ποσοστά υπέρβασης της επιτρεπόμενης κυματικής διαταραχής.

Τεχνικές μελέτες

Τεχνικά έργα

Χρονοδιάγραμμα

Οικονομικά
στοιχεία